Blast to the past

It’s been 3 long years since I left high school, and my life has changed so much since then. I’m sure some of you are wondering what I was like back then, in my younger years. Well, I was exactly the same. Case in point:

2012-cheer-014

scary

I did whiten my teeth in that last pic of course, I’m not an animal. I don’t miss much about high school except cheer and having a healthy dog. I was forced to take Spanish for 3 years. Can you imagine me in Spain? What a nightmare. Much better to learn to speak a language only spoken by 5 million people.

It will probably not surprise anyone to learn that I spent a lot of time in detention and got terrible grades. I also never won a single award, although I would have if they had one for “Best Rat Mom.” I loved my rats, they bit my stupid ex after I told him not to stick his finger in the cage and he did it anyways. My mom was also a huge fan of the ratties, she loved it when I brought them into the kitchen to help cook French cuisine.

Anywaysies, my high school career was the opposite of illustrious. I was even kicked out of student council for never showing up to meetings. I didn’t do anything and the only thing my parents could brag about was that I was cute af. Today, I am writing to you as an excellent student living in Norway. This just goes to show that you too can accomplish slightly great things, despite never changing your hideous personality. Seriously, if inner beauty mattered the most, I would be the equivalent of Steve Buscemi. Lucky for me, it doesn’t! Ha ha!


Det har vært tre lange år siden var jeg på høyskole, og livet mitt har endret så mye siden da. Jeg er sikkert at noe lurer på hva var jeg som da, på yngre årene mine. Jeg var akkurat det samme som nå. Se her:

[Bilde]

[Bilde]

Tennene mine ble hvitere i dette siste bildet selvfølgelig, jeg er ikke en dyr. Jeg savner ikke mye om høyskole bortsett fra cheer og sunne hunden min. Jeg tvinges å lærer spansk for tre år. Kan dere tenke på meg i Spania? Det er et mareritt. Det er mye bedre å lære et språk snakkes bare av fem millioner mennesker.

Det skal ikke overraske antakelig ingen til å lære at jeg tilbrakte mye tid på detention og hadde forferdelige karakterer. Jeg vant aldri en enkelt pris, selv om skulle jeg vunnet hvis hadde skolen en pris for “Best Rotte Mor.” Jeg elsket rottene mine, de bit dumme eksen min etter hadde jeg fortalt ham å ikke stikke fingrene hans i buret og han gjorde det allikevel. Mora mi elsket dem også, hun ble så glad når tok jeg dem i kjøkkenet for å hjelpe med franske maten.

Iallfall, høyskole karrieren min var det motsatt av strålende. Jeg ble sparket fra student council fordi jeg var aldri på møtene. Jeg gjorde ingenting og foreldrene mine kunne bare skryt om søtt ansiktet mitt. Men i dag, skriver jeg til dere som en flink student som bor i Norge. Det viser at du kan også oppnå herlige ting, og du trenger ikke å endre heslig personligheten din. Hvis indre skjønnhet var det meste viktig, da blir jeg akkurat det samme som Steve Buscemi. Heldigvis for meg, det gjør det ikke! Ha ha!

 

 

Leave a Reply

